Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

OynFrm Reklam Alani OynFrm Reklam Alani
OynFrm Reklam Alani OynFrm Reklam Alani

Rayman Origins

Çevrimdışı

sifreSizElemaN

04ofeditoru
Katılım
25 Kas 2014
Mesajlar
85
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
28
Şube
Siirt
Güneşli bir günde uyumak gibisi yoktur. Yatak diye çimleri, yorgan diye de mavi gökyüzünü üzerinize aldınız mı, değmeyin keyfinize. İşte Rayman ve arkadaşları da böyle güzel bir günde keyif yapıyordu. Fakat bazıları öyle horluyordu ki, gürültüler yeraltı sakinlerini rahatsız etti ve bu işkenceye son vermek için yeryüzüne çıktılar. Kısa süreli bir kapışmanın ardından Rayman ve arkadaşlarını hapseden yaratıklar, yeraltındaki kötülüğü de yeryüzüne çıkardı. Artık "keyifli bir gün" tanımı yapmak çok zordu. Fakat tekrar eski güzel günlere dönebilmek için yaratıkları geldikleri yerlere göndermek gerekiyordu. Rayman Origins'de işte böyle başlıyor maceramız.


2.jpg


Özgür dünyanın kaderi senin ellerinde

Yapımda Rayman'i kontrol ederek birbirinden eğlenceli maceralara adım atıyoruz. Tabii ki oyunun başında hapsedildiğimiz kafesten kaçarak. Rayman Origins, bir platform oyunu. Siz ilerledikçe, kamera da sizinle birlikte yana doğru kayıyor. Aslında biraz Super Mario, biraz da Sonic'den esinlenmeler söz konusu oynanışta. Yol boyunca karşımıza yaratıklar çıkıyor. Onlara dokunduğumuz gibi başarısız olabiliyoruz. Ama eğer etrafta bir sağlık şişesi bulur ve alırsak, hali hazırda bir hakkımız oluyor bu kez. Öldürmek için ise, evvela üzerlerine zıplamamız gerekiyor. Tıpkı Mario'da olduğu gibi. Ayrıca bazı platformlarda da, tasarımlar gereği oldukça hızlı hareket ediyoruz ve dengeyi sağlamak için doğru zamanda, doğru tuşları kullanmamız gerekiyor. Bu tip hızlı etaplar da Sonic'i hatırlattı bana. Tabii ki sadece benzer bir tarz olarak.

3.jpg


Her bölümde Mario'daki altınlar misali puanlar topluyoruz. Bazı bitkileri kullanarak yeni zeminler elde edebiliyor, bazılarını kullanarak da var olanları ortadan kaldırabiliyoruz. Bu sayede örneğin: Diyelim ki ortada büyük bir uçurum var. Oradaki çiçekten yardım alarak uçurum üzerine bitkiden bir yol kurabiliyoruz. Ayni şekilde bitkiden bir yolun üzerinde duran düşmanları da kısa yoldan ortadan kaldırmak için o bitkiye dokunmamız yeterli oluyor. Yol yoksa, üzerinde duracak düşman da yok.
 

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Grafik arka planlar

Granit arka planlar