selo
04ofeditoru
KALP ve SLASH Bayonetta , Megaman ve ADOM tarafından eşit parçaya ilham roguelike elemanları ile hızlı tempolu kavgacısı. Bu oyuncuların yanı , oyun oynarken tüm sevinç de bizim daha önceki yıllarda bir gerileme olduğunu ...
Kişisel bir part-time proje ( buradagelişim sürecini takip edebilirsiniz ) olarak başladı , Kalp & Slash başlangıçta amaçlanan daha büyük bir şey haline geldi . Bir tek adam projeden , yakında daha büyük bir ekip olmaya hakoyun yapmak için gerekli olduğu netleşti .
Die ve tekrar deneyin . Heart & Slash kolay bir oyun değil . Robotlar kolayca ve süresiz klonlanmış olabilir Ama ölüyor önemli olmamalı . Eğer yeni bir oyun başlatmak her zamandüzeyleri ile mücadele , ve topladığınızöğeleri veya silah , değişecektir .
Oyun sistemlerianıları geri getirecek eşsiz sanat tarzı uzun gitti .
Oyun oynarşekilde değişecektir 75 farklı silah ve 60 farklı vücut parçalarını kullanarak mücadele . Teleport , böylece , zamanı durdurmak bir jetpack , duvar atlama ile uçmak , düşman zayıf yönlerini keşfetmek ve . Oyun - değişenönemsiz , farklı kombinasyonlar binlerce deneyebilirsiniz .
Oyun neredeyse hiç kesinti olacaktır . Düzeyleri kısa ve acımasız veoyun , başarılı bir vadede , çok ( hiç başarılı bir çalışma yapmak mümkün olacak başka mesele ) zaman üzerinde yıpratıcı olmamalıdır . Heart & Slash yeni ve zorlu biroyuncu bir şey sunmayı hedeflemektedir . Sonuçta , Kalp & Slash oynarken bir sistemi mastering ile ilgili değildir . Bunun yerine, ne verilmiştir adapte edememek ve bunun dışındaen iyi yapma konusunda bulunuyor .
<span style="color: rgb(51, 51, 51); font-size: 13px; background-color: rgb(250, 250, 250);">
Kişisel bir part-time proje ( buradagelişim sürecini takip edebilirsiniz ) olarak başladı , Kalp & Slash başlangıçta amaçlanan daha büyük bir şey haline geldi . Bir tek adam projeden , yakında daha büyük bir ekip olmaya hakoyun yapmak için gerekli olduğu netleşti .
Die ve tekrar deneyin . Heart & Slash kolay bir oyun değil . Robotlar kolayca ve süresiz klonlanmış olabilir Ama ölüyor önemli olmamalı . Eğer yeni bir oyun başlatmak her zamandüzeyleri ile mücadele , ve topladığınızöğeleri veya silah , değişecektir .
Oyun sistemlerianıları geri getirecek eşsiz sanat tarzı uzun gitti .
Oyun oynarşekilde değişecektir 75 farklı silah ve 60 farklı vücut parçalarını kullanarak mücadele . Teleport , böylece , zamanı durdurmak bir jetpack , duvar atlama ile uçmak , düşman zayıf yönlerini keşfetmek ve . Oyun - değişenönemsiz , farklı kombinasyonlar binlerce deneyebilirsiniz .
Oyun neredeyse hiç kesinti olacaktır . Düzeyleri kısa ve acımasız veoyun , başarılı bir vadede , çok ( hiç başarılı bir çalışma yapmak mümkün olacak başka mesele ) zaman üzerinde yıpratıcı olmamalıdır . Heart & Slash yeni ve zorlu biroyuncu bir şey sunmayı hedeflemektedir . Sonuçta , Kalp & Slash oynarken bir sistemi mastering ile ilgili değildir . Bunun yerine, ne verilmiştir adapte edememek ve bunun dışındaen iyi yapma konusunda bulunuyor .
<span style="color: rgb(51, 51, 51); font-size: 13px; background-color: rgb(250, 250, 250);">